Kasih Akhirnya......

Wednesday, April 19, 2006

Kena Raba.....

Fuhhhh, semlm mmg aku btl2 hangin la, ari suwey aku kot..... 2 kali lak tu kena raba (sah2 mmg suwey la, huk huk hukk)....

Pg kelmarin, aunty aku pesan suruh beli nasi kacang kt bwh umah aku, dh alang2 aku siap awal so aku trnla dulu sblm dia smp, jd aku belilah skali kt mama... masa aku tgh memesan air, tetiba aku rasa cam ada tangan yg pegang bontot aku, aku pun paling la blakang, gan muka x malu nya mamat kt blakang aku tu bole sengih lak, apa lg hangin 1 bdn la aku...

Aku tgk dpn aku baik nyer ada 1 periuk isi kuah sos tuk tauhu sumbat, ingat x ingat aku simbah mamat tu gan kuah sos tu, sumer org terkejut.... (padan muka dia, hehehe)... pas tu ayat2 power kluar lah dr mulut aku yg manis nie, heheheh... rerupanya sblm aku, mamat nie dh raba 2 pompuan lain dh... cumanya diaorg takut, bl yg cuit aku tu silap bykla bang (mmg aku nie ganas, tu dpt habuan, wargghhh)...

Pas tu mungkin sbb malu (tp masa raba bontot aku x malu lak mamat tu, hmmm), terus dia kasi duit RM 20 kt pkck berniaga tu, tuk apa aku x la pasti pun... pas tu aku nk byr lah sos yg aku curah tu, tp pkck tu ckp x payah coz mamat tu nyer duit lbh dr cukup sbb dia cuma minum segelas teh tarik jer.... aku rasa mamat giler tu org gomen coz gantung tag kan, cuma x tau la jabatan mana (kalo aku tau, siap la dia, jeng jeng jeng, hehehh).....

Msk opis citer kt kwn2, pakat2 gelak kan aku lak (hampeh tul laaaa)... dh la kena raba, mood nk keje terus xde.... ptg aunty aku ajak p tesco nk beli brg, tp aku pesan p ambik mama dulu kt umah then ambik aku br la p....

Dr opis nk p tesco mmg ujan (best tu sejuk bole tido, kalo tido berdua lg la best, heheheh.... ishhh isshhh apsal gatal nie, hehehhe ).... mcm2 mama gan aunty aku angkut, aku x beli apa pun, xde menda yg aku minat... smp kt bahagian minuman, mama suruh ambik 4 pek minuman kotak (dh la berat nk mampos, bkn nyer aunty aku nk tlg, bz dok pai post lak kt situ, hampehhhhh).... msk pek yg ketiga tu, aku rasa cam ada tangan ramas bontot aku, ingatkan mama, skali aku pusing ntah jantan mana ntah, terus hati aku mendidih panas x tertahan.....

Kt situ gak aku blasah mamat tu, smp lebam mata n luka mulut dia... (aku rasa mulut dia luka pasal kena hentak gan air tin kot, sbb tin tu terkoyak aku tgk, lantak dia laaa)...... nasib ada security dtg kalo x lg teruk aku lanyak mamat tu (ganas nyer, hehehe)..... ada mkck2 gan pkck2 kt situ siap puji aku lg coz brani (apa lak x brani nyer, tu aset aku yg PALING MAHAL tau, aset yg TERSGT MAHAL gan TERLAMPAU MAHAL pun ada gak, jeng jeng jengggggg, hehehhe)... main raba2 aku, silap byk la, kalo dh gian sgt p la melanggan (haaa, tgh sakit hati nieeee)..... lgpun aku bkn nya pakai seksi pun, gampang tul la (@#%$#%^%#$)....

Jd kes polis, aku bg statement jap jer, pas tu blah... jumpa pkck aku kt balai, siap bole gelak2 lak kt aku, dia kata aku pun lama dh x blasah org (shhhh, tu citer lama la, heheheh).... dlm kete, mama gan aunty aku bantai gelak, yer la 2 kali aset aku diganggu gugat ari nie (mmg jantan x guna btl laaaaa, ishhhhh).....

Dr semlm smp la ari nie, mood aku terus ilang.... xper pas nie aku recharge blk power aku, heheheh.... wat kwn2 pompuan aku, jgn takut bl kena raba, wat jer la pa yg korang rasa terdaya dan termampu nk wat masa tu (kalo rasa nk blasah, blasah jer, waachaaaaa).... wat kwn2 lelaki aku lak, aku nk tanya apa la nikmat meraba org nie haaa??? (pas nie aku nk cuba meraba org lak la, tgk best ker idak, heheheh)...

6 Comments:

  • At 6:03 PM, Blogger zaida ismail said…

    Beb... apsal teruk sangat? Aset ko baik dok ada kot tu yang mamat tu tak tahan kot beb!!!

    Tau tak apa maknanya tu??? Kene kawin ASAP!!!!

     
  • At 3:37 AM, Anonymous Kasih said…

    yor la 2, ko ingat apa, muahahah :p

    ala aku tau la ko yg nk kawen kn, pas 2 kenen2 aku lakkk, geget kang hehehhe :D

     
  • At 11:01 AM, Blogger mUaDZam ShaH said…

    lol ape ler mamat tu yeak..dok raba2 org..bagitau mamat tu (klu ko jumpa lagik ler) lain kali klu nak raba org ajak aku skali..:))

     
  • At 1:36 AM, Blogger Diarihatiku1976 said…

    wakakak.. berani awk ya... apapun tahniah menyelamatkan maruah wanita..

     
  • At 10:28 PM, Anonymous Sori kacau said…

    maruah tetap maruah. kalau dah dalam sehari sampai dua kali kena raba mesti ada yang tak kena. Kekadang wanita ni rasa je dia pakai tak seksi, tapi hakikatnya... lelaki je yg tahu... nak bukti? masuk my-steam.blogspot.com salah satu blog yang walau pun selamba tetapi hakikat tersirat adlh utk membuka mata kaum wanita apa yg tersirat di lubuk hati lelaki selama ini... mmg selamba blog nih...

     
  • At 10:12 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hello. And Bye.

     

Post a Comment

<< Home