Kasih Akhirnya......

Wednesday, April 19, 2006

BF Ku Sayang.....

Boring btl la, ari2 meeting smp aku pun naik pening... penat otak aku tanpa rehat yg cukup, hehehe... 2 ari lps BF aku si Zaidi ada call aku, bgtau dia nk p Australia, bercuti... ajak aku skali, mana bole yang bz laaa... terpikir gak aku, dh lama aku x p bercuti gan zaidi, last skali pun awal thn nie kami p pangkor, best... kami dh berkawan lbh dr 13 thn n aku gelarkan dia Koala Bear (sbb dia cute sgt2, heheheh)....

Bkn senang nk mempertahankan ikatan persahabatan lain jantina nie, pandangan dan persepsi org nie selalu buruk sangka jer.... buat fitnah, buat gossip.... tp aku x peduli tu sumer, janji aku tau apa yg aku wat.... susah senang aku, tawa nangis aku zaidi jer paham... tks alot yang...

Well, skarang aku ada lg sorang BF... haaa haaa, apa yg korang pikir tu, ingat aku play girl ker (huk huk huk)??? BF tu Best Fren la bkn Boy Fren tau jgn salah paham lakkk... nama dia Shamsul Ridzman yg nie aku gelarkan dia Panda Manja (sbb dia jenis suka bermanja2, hehehe)... dia lah tmp aku meluah rasa dan masaalah... aku selesa nk bercerita gan dia coz dia bole menjd pendgr dan penasihat aku yg baik (tks babeh)....

Panda Manja aku nie bijak tp suka ilang ingatan (coz byk mkn semut, heheheh)... bg aku nk cr kawan tu senang, cuma nk dipercayai tu sajer yg susah... apapun setakat nie BF2 aku sumer bole aku harapkan (biasala org lelaki, bkn nk ambik pot pun hal lain kan, jgn perasan lak, heheheh)...

Selain Koala Bear gan Panda Manja aku, ada lg sorang yg paling aku syg, iatu si Kamal Ahmad staff kat Aida Travel (yg nie aku gelarkan Ustaz, coz dia sentiasa cool jer)... aku suka kaco dan haru birukan dia (sorry yerk yang, lawak2 jer, heheheh) tp dia mmg best n baik.... minta lah tlg bila2 pun x pernah menolak (kalo dia tolak, aku tolak dia blk biar jatuh bedebuk, heheheh)...
yg paling dekat gan aku pun cuma Panda Manja jer, Koala Bear gan Ustaz jauh nun di KL (huk huk huk).... walau jauh beribu batu namun ttp dekat dihati ku ini (ecehh, ayat power, hehehe)... apapun aku sentiasa mendoakan yg terbaik serta kejayaan bersama mereka (aku pun bole tumpang seronok gak kan).... bg aku, menghormati hak dan perasaan mereka adalah 1 anugerah yg paling bernilai dr aku tuk mereka... krn tanpa BF2 aku nie, hdp aku akan sunyi dr keriuhan... aku x sanggup nk kehilangan salah sorang dr mereka (mmg aku x sanggup).... ilang sorang x mungkin ada yg dpt menggantikan tmpt nya....

Merekalah yg membuatkan aku tertawa dan senyum didepan pc keseorgan dgn jenaka dan cerita lucu (bkn gila tau, hehehe)... membuatkan hati aku sentiasa berbunga riang dan gembira bila aku berduka lara.... menenangkan aku bila aku kerunsingan.... menemani hati, jiwa dan perasaan aku gan nasihat dan kata2 semangat.... tks alot....
2 all my BF's........ Koala Bear, Ustaz & Panda Manja..... I Love U All so much...

Mengenalimu 1 Kesyukuran..... Bergurau dgnmu 1 Kebahagiaan..... Menyayangimu 1 Kurniaan.... Menyakiti hatimu, akan ku Elakkan.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home