Kasih Akhirnya......

Wednesday, May 25, 2005

As'kum........

rasanya disini lah tmp yg sesuai bg aku meluahkan rasa hati yg terpendam. Tuk hidup, kita bkn sekadar mengenali diri sendiri malah keseluruh alam ciptaan ALLAH S.W.T yang tak bertepi ini. Dan dkt 3 tahun aku bersama travel agent nie, sumer ceruk rantau aku dah pi, tp hati aku tak pernah seronok dan tenang, kenapa ntah......

Kekdg aku terpikir sendiri, org kat luar sana tu menanti peluang jer tuk mendapatkan kerjaya mcm aku coz dpt p melancong kat negara org, tp diaorg tak tau betapa susah dan payah nak menjaga "org-org" tersebut krn berlainan karektor, bkn melawan arus menidakkan kejadian ALLAH, tp aku rasa bosan gan keadaan keje yg mcm nie, sampaikan masa tuk diri sendiri pun aku takde sbb keje......

Bila aku tgk kawan2 aku yg berlainan kerjaya, ada masa tuk diri sendiri, sempat lg berdating, membina keluarga aku terpikir, smp bila lah aku nak mcm nie, keje memanjang smp masa pun aku rasa tak terkejar, tp aku tetap bersyukur gan limpahan rezeki yg ALLAH kasi nie..... Bersyukur sgt2 coz aku tau, kat luar sana lg ramai yg tak bekerja jika nak dibandingkan gan aku.......Alhamdullilah......

3 Comments:

  • At 10:45 PM, Blogger zaida Ismail said…

    takde masa yek..??? takpe cari duit dulu pastu kawin... aaa sebelum kawin jejalan dengan aku dulu hehehe....

    Kalau gi jojakarta bape heh???

     
  • At 2:31 AM, Blogger MS said…

    for all it's ups and downs, we'll treasure every bit of them. chin up girl.

    and yeah, tgg post-post lain u lagi hehehhe.

     
  • At 12:14 AM, Anonymous Anonymous said…

    mana la yg lain... pakat2 tido ker, ehehhehe

     

Post a Comment

<< Home